Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Ainol-novo.cz
×
 x 

0
Shopping cart
0

Reklamace a servis (adresa pro zasílání):
Satomar, s.r.o.
Hájecká 1068/14
618 00 Brno - Černovice
E-mail: reklamace zavinac satomar tecka cz

K reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu 
o koupi a vyplněný reklamační formulář.

Reklamační formulář ke stažení:

formát .doc   formát .odt   formát .pdf

word    odt    pdf

 

 

Opravujeme výrobky značek

cube1

cubot

samsung

apple

htc

lg

pipo

ainol

 

beik

 

Pokud máte poškozený displej u svého mobilního telefonu, tak již nemusíte kvůli opravě nikam chodit. Poškozené zařízení u Vás vyzvedneme a opravené doručíme zase zpět. Stačí postupovat podle níže uvedeného návodu. Doprava k nám i zpět je ZDARMA. Doprava zdarma se vztahuje pouze na poškozené displeje vybraných typů mobilních telefonů od značek Apple, Samsung, LG a HTC.

Vyzvednutí zásilky

1. Objednávka a výběr dopravy

Vyplňte níže uvedený formulář a vyberte si způsob přepravy zboží zpět. Pro svoz k nám je vždy využita smluvní služba společnosti PPL.

2. Zabalení zařízení

Svoje zařízení dostatečně řádně zabalte a označte svojí adresou. Pokud je to možné a přístroj to dovoluje, zálohujte svá data. Jedná se o prevenci, která se má provádět vždy i při osobním předání. Rady od společnosti PPL jak zabalit zásilku si můžete stáhnout zde.

3. Svoz

Naši pracovníci s vámi telefonicky dohodnou datum a přesné místo svozu. To nemusí být shodné s Vašim bydlištěm. Jde o to, aby na tomto místě mezi 8:00 - 17:00 hod. někdo pravidelně v pracovní dny byl. Může to tedy být vaše pracoviště, prodejna vašeho známého, recepce a podobně.

Po převzetí vám PPL potvrdí svoz a předá číslo balíčku, díky kterému můžete sledovat online průběh dopravy a předání k nám.

Odeslání zpět

Opravené zařízení odesíláme zpět přes společnost PPL či Českou poštu. Balíček bude řádně zabalen a předán přepravci. Na požádání Vám sdělíme i sledovací číslo zásilky. Pokud Vám to bude vyhovovat, můžete si opravené zařízení vyzvednout i na naší adrese - Hájecká 1068/14, 618 00 Brno - Černovice.

Objednání svozu nové zakázky

captcha

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

PROČ NAKUPOVAT PRÁVĚ U NÁS

Žádná registrace
U objednávky stačí vyplnit jen základní kontaktní údaje.

Jsme plátci DPH
Ceny zboží v e-shopu jsou zobrazeny včetně DPH.

Poštovné zdarma
U objednávek nad 2000 Kč zasíláme zboží zdarma.

Rychlé odbavení
Zboží, které máme skladem, odesíláme do 24 hodin.

MOŽNOSTI DOPRAVY

Osobní převzetí (Po-Pá 9-15 hod.)
Česká pošta / PPL nad 2000 Kč
Česká pošta / PPL – převodem
Česká pošta / PPL – dobírka
Zásilkovna / Heuréka nad 2000 Kč
Zásilkovna / Heuréka – platba předem
Zásilkovna / Heuréka – platba při převzetí
Slovensko – PPL – Platba předem
Slovensko – PPL – dobírka
Slovensko – Zásilkovna – Platba předem
Slovensko – Zásilkovna – dobírka

zdarma
zdarma
90 Kč
110 Kč
zdarma
50 Kč
70 Kč
200 Kč

250 Kč
130 Kč
180 Kč

KONTAKTUJTE NÁS

Provozovatel serveru:
Satomar, s.r.o.

Osobní odběry / reklamace:
Satomar, s.r.o.
Hájecká 1068/14
618 00 Brno - Černovice
Pondělí-pátek 9.00-15.00 hod.

Tel: +420 725 325 271
Tel: +420 702 142 452
E-mail:
info @ satomar.cz 

Find Us On Facebook

Sledujte nás na Facebooku a již vám neunikne žádá novinka

Přejít na Facebook

Facebook

Call Center

Pokud potřebujete s čímkoli poradit, neváhejte nás kontaktovat.

Tel: +420 725 325 271

E-mail: info @ satomar.cz

Pomoc